Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Шилепницький П. І. 
Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту / П. І. Шилепницький, Д. Г. Михайлина, В. В. Кушнерик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2015_3_4
  Повний текст PDF - 175.184 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шилепницький П.
  • Михайлина Д.
  • Кушнерик В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шилепницький П. І. Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту / П. І. Шилепницький, Д. Г. Михайлина, В. В. Кушнерик // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2015_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шилепницький Павло Іванович (економічні науки)
  • Михайлина Діана Георгіївна (економічні науки)
  • Кушнерик Владислав Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського