Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Kovalchuk S. Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise / S. Kovalchuk, D. Kobets, L. Dybchuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 3(4). - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_3%284%29__2 Теоретично обгрунтовано та вирішено проблему формування системного підходу до застосування маркетинг-менеджменту (ММ) у діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено систему ММ діяльності промислових підприємств. Запропоновано модель оптимізування системи ММ підприємства, яка враховує кластеризацію підприємств за ознакою виконання маркетингових функцій; удосконалено процес прийняття управлінських рішень щодо вибору оптимальної структури організування ММ на підприємстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kovalchuk S. Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise / S. Kovalchuk, D. Kobets, L. Dybchuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 3(4). - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_3(4)__2.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |