Наукова періодика України | Вісник ХНАУ | ||
Байдала В. В. Створення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингу / В. В. Байдала, В. М. Бутенко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 5. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_5_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Байдала В. В. Створення позитивного іміджу біотехнологічної продукції засобами некомерційного маркетингу / В. В. Байдала, В. М. Бутенко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 5. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_5_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |