Наукова періодика України | Вісник Київського національного лінгвістичного університету | ||
Мокіна А. Г. Старший дошкільник як суб'єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно-діяльнісного підходу / А. Г. Мокіна // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2013_22_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мокіна А. Г. Старший дошкільник як суб'єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно-діяльнісного підходу / А. Г. Мокіна // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2013_22_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |