Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Мельниченко С. Формування бренда туристичних підприємств / С. Мельниченко, О. Авдан // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 6. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_6_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельниченко С. Формування бренда туристичних підприємств / С. Мельниченко, О. Авдан // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 6. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_6_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |