Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу / Л. Кудирко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_6 Проаналізовано маркетингову поведінку суб'єктів міжнародного бізнесу за умов дестабілізації глобальної економіки. Розкрито пріоритети посилення інноваційної компоненти в теорії маркетингу. Обгрунтовано перехідний характер теорії та практики сучасного маркетингу на тлі динамічних змін у маркетинговому середовищі країн, що активно інтегруються у світогосподарські зв'язки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу / Л. Кудирко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |