Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Кудирко Л. 
Еволюція міжнародного маркетингу / Л. Кудирко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_6
Проаналізовано маркетингову поведінку суб'єктів міжнародного бізнесу за умов дестабілізації глобальної економіки. Розкрито пріоритети посилення інноваційної компоненти в теорії маркетингу. Обгрунтовано перехідний характер теорії та практики сучасного маркетингу на тлі динамічних змін у маркетинговому середовищі країн, що активно інтегруються у світогосподарські зв'язки.
  Повний текст PDF - 590.845 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кудирко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу / Л. Кудирко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кудирко Людмила Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського