Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Furman T. 
Basic strategies in the management of development of the enterprise / T. Furman // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 6. - С. 59–69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_6_7
Першочерговим завданням менеджменту за ринкових умов є передбачення поведінки середовища діяльності, формування довготривалих відносин з ним. Тому в теорії та практиці менеджмент стає популярною концепцією стратегічного управління, що здійснює оцінку майбутніх змін та спрямовує діяльність компанії залежно від результатів прогнозу. Вивчено концепцію бізнес-стратегії, класифікацію видів, аналіз етапів формування взаємозв'язку між адміністративною діяльністю та головним завданням компанії. Проаналізовано існуючі підходи цих стратегій, що визначають вимір цілей та розвитку (планування) для використання в управлінні підприємством (досягнення цих цілей) шляхом об'єднання внутрішніх можливостей підприємства в майбутньому. Стратегія визначає можливість адаптації підприємства до навколишніх факторів (зовнішніх) середовища та його змін. За нормальних ринкових умов кожна компанія розробляє власний набір взаємопов'язаних стратегій, що формують стратегічне портфоліо, яке характеризує бачення підприємством свого місця та ролі в системі бізнесу. Дієва стратегія може поєднувати риси декількох основних стратегій. Класифікація стратегій відображає різні аспекти стратегічного менеджменту та теоретичного підходу до нього, тому немає потреби вирізняти якусь окрему стратегію чи класифікаційний показник, оскільки їх можна використати для створення алгоритму побудови бізнес-стратегії від загального до детального. Кожна індивідуальна практична стратегія поєднує риси різноманітних базових стратегій. Висновки: довготривала стабільність та конкурентоспроможність забезпечують стратегічний підхід до управління компанією, тобто швидку адаптацію підприємства до змін в бізнес-середовищі. Стратегія розвитку повинна відображати взаємозв'язок між тактичними та стратегічними цілями, які слугують знаряддям для впровадження стратегії. Аналіз діяльності підприємства слід проводити постійно для відображення змін в операційній діяльності з метою її коректування.
  Повний текст PDF - 338.555 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Furman T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Furman T. Basic strategies in the management of development of the enterprise / T. Furman // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 6. - С. 59–69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_6_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського