Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Гурджиян К. Заохочення споживачів у програмах лояльності / К. Гурджиян // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 1. - С. 50–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_1_5 Визначено пріоритетні типи заохочення учасників програм лояльності та причини відмови споживачів від участі в них. Проаналізовано різновиди фінансових, нефінансових та нематеріальних вигод, які впроваджуються підприємствами, їх відповідність очікуванням споживачів. Розглянуто доцільність урізноманітнення заохочення учасників програм лояльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гурджиян К. Заохочення споживачів у програмах лояльності / К. Гурджиян // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 1. - С. 50–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |