Наукова періодика України | Scientia Fructuosa | ||
Кашпур А. Соціальний капітал бренду / А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 5. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_5_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кашпур А. Соціальний капітал бренду / А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 5. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_5_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |