Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Кашпур А. 
Соціальний капітал бренду / А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 5. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_5_8
  Повний текст PDF - 578.767 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кашпур А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кашпур А. Соціальний капітал бренду / А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 5. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_5_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського