Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Hlushko V. 
Theoretical basis of strategic analysis of travel services promotion / V. Hlushko // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 6. - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_6_11
За сучасних ринкових умов туристичним підприємствам слід чітко визначити свою позицію на ринку, аналізуючи можливі варіанти коротко- та довгострокового (стратегічного) розвитку для посилення конкурентної позиції. Тому проведення стратегічного аналізу на туристичних підприємствах є необхідним для визначення оптимальних параметрів стратегічних рішень. Аналіз останніх досліджень та публікацій виявив, що, попри значну кількість відповідних наукових праць, проблеми стратегічного аналізу у контексті просування туристичних послуг досліджено недостатньо. Мета статті - визначення стратегічного аналізу просування туристичних послуг та актуалізація алгоритму його проведення на підприємствах туристичного бізнесу з метою деталізації майбутніх стратегічних рішень та нівелювання можливих ризиків. Інформаційною основою дослідження стали праці вітчизняних та зарубіжних науковців з питань стратегічного аналізу. Для досягнення мети роботи використано методи аналізу і синтезу, порівняння, системного підходу. Досліджено поняття стратегічного аналізу у працях вітчизняних та зарубіжних науковців за еволюцією основних сутнісних характеристик. Запропоновано авторське визначення сутності стратегічного аналізу просування туристичних послуг за двома напрямами: "туристичний оператор - споживач" та "оператор - туристичний посередник", розроблено алгоритм проведення стратегічного аналізу просування туристичних послуг. Висновки: за умов економічної нестабільності та посилення конкуренції на туристичному ринку для виживання та стабілізації становища підприємства на ринку, підвищення ефективності діяльності необхідним інструментом для туристичних підприємств є стратегічний аналіз. Запропоновано здійснювати стратегічний аналіз просування туристичних послуг, особливістю якого є дослідження забезпечення послуг, за двома напрямами: від туристичного оператора до кінцевого споживача та від туристичного оператора до туристичного посередника. Визначення специфіки та актуалізація алгоритму проведення стратегічного аналізу просування туристичних послуг дає змогу підприємству розробити стратегію туристичних послуг, врахувавши особливості, що виникають на всіх етапах надання цих послуг.
  Повний текст PDF - 353.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hlushko V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hlushko V. Theoretical basis of strategic analysis of travel services promotion / V. Hlushko // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 6. - С. 90-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_6_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського