Наукова періодика України Scientia Fructuosa


Blakyta H. 
Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity / H. Blakyta, H. Lanovska // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 6. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_6_7
Пріоритетним спрямуванням у міжнародному економічному просторі останніми роками є розроблення інновацій та впровадження високотехнологічних розробок. Врахування цих тенденцій дало змогу обгрунтувати основні напрямки інноваційної політики підприємства та впровадити інтегральну оцінку стану маркетингу інновацій як індикатора інноваційності діяльності підприємства. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що попри наявність окремих наукових доробок залишаються невирішеними питання стосовно змісту структурних компонент маркетингу інновацій, дослідження їх сформованості та результативності в межах реалізації інноваційної політики підприємства. Мета статті - обгрунтування теоретичних основ щодо сутності маркетингу інновацій у складі інноваційної політики підприємства, визначення основних структурних компонент та розробка методики інтегрального оцінювання його стану як індикатора інноваційності діяльності. Використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, індукції та дедукції, а також концептуальні положення теорій: управління, інновацій, організацій. Висунуто наукові гіпотези про те, що всі компоненти інноваційної політики підпорядковуються стратегічним цілям та тактичним завданням підприємства. Так, своєчасне розпізнавання новітніх ринкових тенденцій забезпечується високоякісним маркетингом інновацій, за наслідками яких визначаються напрямки провадження інновацій на підприємстві. За результатами цього дослідження розроблено комплекс пропозицій. Висновки: науковці виділяють окремий вид маркетингу, а саме маркетинг інновацій як концепцію ринкової діяльності підприємства, що розвивається інноваційним шляхом. Запропоновано маркетинг інновацій визначати як структурну компоненту інноваційної політики підприємства і до основних принципів маркетингу інновацій віднести принцип активізації інноваційної діяльності підприємства. Розроблено комплексну практично орієнтовану методику оцінки стану маркетингу інновацій підприємства, що включає систему індикаторів, які інтегровано в єдиний узагальнюючий показник.
  Повний текст PDF - 452.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Blakyta H.
  • Lanovska H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Blakyta H. Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity / H. Blakyta, H. Lanovska // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 6. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_6_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського