Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Махіня А. М. 
Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_30
  Повний текст PDF - 251.327 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Махіня А.
  • Мурована Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Махіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського