Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Головкіна Н. В. 
Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_23
  Повний текст PDF - 267.176 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головкіна Н.
  • Шутовський Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головкіна Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського