Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Головкіна Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головкіна Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |