Наукова періодика України Вісник Одеського національного університету


Багорка М. О. 
Маркетингова стратегія екологізації виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 5. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_5_10
Досліджено теоретико-методологічні положення та розроблено практичні рекомендації щодо формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємств (АП). Поглиблено тлумачення змісту і сутності поняття "маркетингова стратегія". Систематизовано існуючі методи економічного і стратегічного аналізу, які становлять основу методологічного інструментарію при розробці маркетингової стратегії екологізації виробництва АП. Оцінено передумови, фактори і тенденції розвитку вітчизняного органічного сектора аграрної економіки, ідентифіковано проблеми його інституційного та інфраструктурного забезпечення. Досліджено практику застосування стратегічного маркетингового планування в діяльності АП, обґрунтовано системну концепцію і модель маркетингової стратегії екологізації. Обґрунтовано концептуальний підхід щодо формування маркетингових стратегій АП, що реалізують сертифіковану органічну продукцію, за трьома товарними групами. Розроблено модель раціонального поєднання галузей в умовах екологічно орієнтованого господарювання АП; систему мотиваційних факторів екологічно орієнтованої поведінки споживачів; економічний механізм стимулювання екологізації аграрного виробництва, формування надбавки до ціни органічної продукції; заходи більш ефективного використання агромаркетингового потенціалу підприємствами та державної політики на шляху екологізації аграрного виробництва.
  Повний текст PDF - 282.26 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Маркетингова стратегія екологізації виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 5. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_5_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського