Наукова періодика України Вісник економіки


Штефанич Дмитро 
Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2013_2_7
  Повний текст PDF - 244.773 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Штефанич Д.
  • Дячун О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Штефанич Дмитро Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2013_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського