Наукова періодика України Економіка, управління та адміністрування


Вікарчук О. І. 
Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Пойта // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2016_3_9
  Повний текст PDF - 393.731 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вікарчук О.
  • Калініченко О.
  • Пойта І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вікарчук О. І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Пойта // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2016_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вікарчук Ольга Іванівна (економічні науки)
  • Калініченко Олена Олександрівна (економічні науки)
  • Калініченко Олена Олександрівна (економічні науки)
  • Пойта Ірина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського