Наукова періодика України Економіка, управління та адміністрування


Головчук Ю. О. 
Формування та особливості ефективної рекламної кампанії / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка, управління та адміністрування. - 2020. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_1_6
  Повний текст PDF - 251.812 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головчук Ю.
  • Дибчук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головчук Ю. О. Формування та особливості ефективної рекламної кампанії / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка, управління та адміністрування. - 2020. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Головчук Юлія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського