Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Коломицева О. В. Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності / О. В. Коломицева, Й. Сташевська, Т. А. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 55. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_55_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коломицева О. В. Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності / О. В. Коломицева, Й. Сташевська, Т. А. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 55. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_55_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |