Антонова З. О. 
Роль рекламної діяльності в економіці, психології та культурі / З. О. Антонова // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_3
  Повний текст PDF - 254.009 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонова З. О. Роль рекламної діяльності в економіці, психології та культурі / З. О. Антонова // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антонова Зінаїда Олександрівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського