Наукова періодика України Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна"


Волинець Н. В. 
Психологічний вплив реклами на поведінку споживача / Н. В. Волинець, С. В. Щирань // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2015. - № 11. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_11_27
  Повний текст PDF - 561.527 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волинець Н.
  • Щирань С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волинець Н. В. Психологічний вплив реклами на поведінку споживача / Н. В. Волинець, С. В. Щирань // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2015. - № 11. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_11_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Волинець Наталія Валентинівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського