Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Кендюхов О. В. 
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_18
Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їх основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.
  Повний текст PDF - 992.461 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кендюхов О.
  • Файвішенко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 11. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_11_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кендюхов Олександр Володимирович (економічні науки)
  • Файвішенко Діана Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського