Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Урал Т. Системний підхід до аналізу впливу екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми / Т. Урал // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 12. - С. 506-516. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_12_61 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Урал Т. Системний підхід до аналізу впливу екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми / Т. Урал // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 12. - С. 506-516. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_12_61. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |