Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Капинус Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_34 На основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електронна реклама зі штучним інтелектом". Розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Капинус Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |