Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Капинус Л. В. 
Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_34
На основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електронна реклама зі штучним інтелектом". Розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.
  Повний текст PDF - 218.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Капинус Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Капинус Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського