Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Nieh F.-P. The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / F.-P. Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Nieh F.-P. The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / F.-P. Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |