Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Забуранна Л. В. 
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_9
Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
  Повний текст PDF - 2.365 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Забуранна Л.
  • Крамаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Забуранна Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Забуранна Леся Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського