Мадзігон В. М. 
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13
Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
  Повний текст PDF - 177.301 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мадзігон В.
  • Вачевський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мадзігон В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського