Мадзігон В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13
Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
Цитованість авторів публікації:Мадзігон В.Вачевський М.
Бібліографічний опис для цитування:
Мадзігон В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|