Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Дудко О. С. 
Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_22
Розглянуто поняття ефективності та дієвості рекламних заходів. Запропоновано формулу визначення дієвості реклами та індекс економічної ефективності реклами, за якими замовники реклами матимуть змогу оцінити доцільність проведення кожної окремої рекламної кампанії.
  Повний текст PDF - 2.006 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дудко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дудко О. С. Оцінювання дієвості та ефективності реклами / О. С. Дудко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського