Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Nieh F.-P. Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty (in quick service restaurant industry) / F.-P. Nieh, C.-Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 425-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_53 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Nieh F.-P. Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty (in quick service restaurant industry) / F.-P. Nieh, C.-Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 425-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_53. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |