Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Корж М. В. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_9 На основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобалізаційного процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації та інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чинники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корж М. В. Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |