Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Mir I. A. 
Pricing and accessibility impact on young consumers' attitude towards non-deceptive counterfeits and their purchase intentions: a case of Pakistani mobile phone market / I. A. Mir, M. Rizwan, F. Saboor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_4_45
  Повний текст PDF - 142.85 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Mir I.
  • Rizwan M.
  • Saboor F.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Mir I. A. Pricing and accessibility impact on young consumers' attitude towards non-deceptive counterfeits and their purchase intentions: a case of Pakistani mobile phone market / I. A. Mir, M. Rizwan, F. Saboor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_4_45.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського