Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Дубовик Т. В. 
Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_20
Проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств торгівлі в соціальних мережах, наведено тенденції маркетингового менеджменту роздрібних підприємств у соціальних мережах. Запропоновано креативні рішення з розробки нестандартних проектів у соціальних мережах та узагальнено наукові підходи до застосування маркетингових комунікацій для просування торговельних підприємств у соціальних мережах.
  Повний текст PDF - 1.424 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубовик Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубовик Тетяна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського