Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Hunjra A. I. 
Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_57
  Повний текст PDF - 117.884 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hunjra A.
  • Rauf-I-Azam R.
  • Humayoun A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hunjra A. I. Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_57.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського