Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Ведернікова С. В. Методичні підходи до маркетингового забезпечення взаємодії банківської сфери з підприємництвом / С. В. Ведернікова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_9 Узагальнено сутність і функції маркетингового забезпечення фінансово-кредитної взаємодії банківської системи з підприємництвом. Створено модель інтегрованого маркетингу фінансово-кредитної взаємодії банків з підприємствами. Досліджено вплив витрат на маркетинг на результат діяльності банківської системи і виробництва. Запропоновано вдосконалення управління й організації фінансово-кредитної взаємодії шляхом упровадження CRM-системи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ведернікова С. В. Методичні підходи до маркетингового забезпечення взаємодії банківської сфери з підприємництвом / С. В. Ведернікова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_5_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |