Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Orlov V. V. 
Conceptual framework for innovation management in the marketing product policy of companies / V. V. Orlov // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_19
Определены концептуальные основы управления инновациями в маркетинговой товарной политике предприятий. Получил дальнейшее развитие понятийно-категориальный аппарат управления инновациями в маркетинговой товарной политике. Предложен состав инновационного товарного потенциала предприятий и системы инноваций в маркетинговой товарной политике.
  Повний текст PDF - 152.474 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Orlov V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Orlov V. V. Conceptual framework for innovation management in the marketing product policy of companies / V. V. Orlov // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського