Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Sadiq M. Customers' perception of service quality in banking and the level of customers' satisfaction: a study of Maybank Berhad / M. Sadiq, Saif-Ur-Rehman Saif-Ur-Rehman, Anjum K. M. Jamil // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 494-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_63 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sadiq M. Customers' perception of service quality in banking and the level of customers' satisfaction: a study of Maybank Berhad / M. Sadiq, Saif-Ur-Rehman Saif-Ur-Rehman, Anjum K. M. Jamil // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 494-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_63. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |