Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Sadiq M. 
Customers' perception of service quality in banking and the level of customers' satisfaction: a study of Maybank Berhad / M. Sadiq, Saif-Ur-Rehman Saif-Ur-Rehman, Anjum K. M. Jamil // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 494-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_63
  Повний текст PDF - 131.764 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sadiq M.
  • Saif-Ur-Rehman S.
  • Jamil A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sadiq M. Customers' perception of service quality in banking and the level of customers' satisfaction: a study of Maybank Berhad / M. Sadiq, Saif-Ur-Rehman Saif-Ur-Rehman, Anjum K. M. Jamil // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 494-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_63.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського