Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Ismail K. Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan / K. Ismail, J. Hussain, F. A. Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ismail K. Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan / K. Ismail, J. Hussain, F. A. Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |