Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Ismail K. 
Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan / K. Ismail, J. Hussain, F. A. Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_28
  Повний текст PDF - 164.866 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ismail K.
  • Hussain J.
  • Shah F.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ismail K. Determinants of marketing communication of beverage companies and their role in shaping consumer behavior in Pakistan / K. Ismail, J. Hussain, F. A. Shah // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 234-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського