Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Петленко Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_14 Проаналізовано особливості, визначено основні принципи та розглянуто чожливу структуру маркетингового дослідження військових технологій. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингового дослідження військових технологій, який враховує специфіку функціонування військово-промислового сектора економіки країни. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петленко Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |