Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Петленко Ю. В. 
Особливості маркетингу військових технологій / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_14
Проаналізовано особливості, визначено основні принципи та розглянуто чожливу структуру маркетингового дослідження військових технологій. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингового дослідження військових технологій, який враховує специфіку функціонування військово-промислового сектора економіки країни.
  Повний текст PDF - 159.954 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петленко Ю.
  • Щеглюк Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петленко Ю. В. Особливості маркетингу військових технологій / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - С. 101-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_10_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петленко Юлія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського