Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Alimpic S. 
The effectiveness of sales promotion tools: customers' perspective / S. Alimpic // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 12. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_12_17
Проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи - ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом.
  Повний текст PDF - 120.397 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Alimpic S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Alimpic S. The effectiveness of sales promotion tools: customers' perspective / S. Alimpic // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 12. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_12_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського