Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Alimpic S. The effectiveness of sales promotion tools: customers' perspective / S. Alimpic // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 12. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_12_17 Проведено оцінювання різноманітних інструментів просування продажу з точки зору його впливу на поведінку споживача. Для аналізу даних використано два методи - ANOVA та Т-тест. Результати дослідження виявили, що знижки та система бонусів є найбільш ефективними інструментами у формуванні споживчого відгуку, а купони є найменш ефективним інструментом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Alimpic S. The effectiveness of sales promotion tools: customers' perspective / S. Alimpic // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 12. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_12_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |