Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Zaytsev A. G. 
Consumption and investment in the context of marketing distribution policy / A. G. Zaytsev, N. V. Spasskaya, E. V. Takmakova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_19
Утверждено, что увеличение количественных и качественных характеристик экономического роста возможно на основе распределительной концепции маркетинга взаимодействия. Для этого выявлены взаимосвязи уровня потребления, инвестиций с динамикой темпов роста ВВП. На основе расчета показателя эластичности ВВП по инвестиционным расходам установлено, что современная экономическая система России может быть описана в рамках институциональной экономической теории.
  Повний текст PDF - 128.45 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zaytsev A.
  • Spasskaya N.
  • Takmakova E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zaytsev A. G. Consumption and investment in the context of marketing distribution policy / A. G. Zaytsev, N. V. Spasskaya, E. V. Takmakova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського