Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Zaytsev A. G. Consumption and investment in the context of marketing distribution policy / A. G. Zaytsev, N. V. Spasskaya, E. V. Takmakova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_19 Утверждено, что увеличение количественных и качественных характеристик экономического роста возможно на основе распределительной концепции маркетинга взаимодействия. Для этого выявлены взаимосвязи уровня потребления, инвестиций с динамикой темпов роста ВВП. На основе расчета показателя эластичности ВВП по инвестиционным расходам установлено, что современная экономическая система России может быть описана в рамках институциональной экономической теории. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zaytsev A. G. Consumption and investment in the context of marketing distribution policy / A. G. Zaytsev, N. V. Spasskaya, E. V. Takmakova // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_4_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |