Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Kazybaeva A. M. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management / A. M. Kazybaeva, T. S. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_28 Рассмотрен концептуальный подход к формированию стратегии и долгосрочной маркетинговой программы управления брендом. Определен современный подход к бренд-менеджменту предприятий Республики Казахстан. Предложена программа управления брендом на основе формирования потребительской лояльности. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kazybaeva A. M. Forming the strategy and long-term marketing program for brand management / A. M. Kazybaeva, T. S. Satkalieva // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_6_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |