Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Горун М. В. Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 10. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_10_46 Досліджено основні методичні підходи до оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Запропоновано метод загального оцінювання рентабельності витрат на депозитні ресурси залежно від стратегії маркетингового забезпечення. Встановлено взаємозв'язок між етапами життєвого циклу роботи з клієнтом банку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горун М. В. Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 10. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_10_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |