Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Чучка І. М. 
Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_36
Досліджено роль споживачів освітніх послуг і маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
  Повний текст PDF - 261.649 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чучка І.
  • Гаврилець О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаврилець Олеся Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського