Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Колодізєв О. М. Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства / О. М. Колодізєв, Н. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 168-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_23 Обгрунтовано стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства, які обираються на базі матриці, утвореної співвідношенням інтегральних показників цінності відносин зі споживачами та найбільш впливових засобів і умов формування та розвитку цих відносин (технології збереження існуючих та залучення нових споживачів; залученість працівників підприємства у процес формування відносин зі споживачами; імідж підприємства), визначених за побудованою кореляційно-регресійною моделлю. Інтегральні показники, що утворюють матрицю, розмежовано на якісні рівні ("високий", "середній", "низький"), відповідно до чого виділено 5 зон, які обумовлюють зміст розроблених стратегій: утримання, посилення, балансування, концентрування, інтенсивний розвиток, агресивна стратегія. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колодізєв О. М. Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства / О. М. Колодізєв, Н. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 168-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |