Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Гринько Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_19 Розглянуто франчайзинг як інструмент виходу та присутності на ринку; наведено основні його переваги, в тому числі, в галузі туризму та гостинності; проаналізовано роль франчайзингу для туристичних підприємств у сучасній економічній системі; на прикладі компанії "TUI GROUP" розглянуто формування організаційної культури в індустрії подорожей; на підставі опитування працівників сектора виявлено проблеми щодо ігнорування важливості формування організаційної культури та розроблено рекомендації з їх подолання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гринько Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |