Наукова періодика України Актуальні проблеми економіки


Гринько Т. В. 
Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_19
Розглянуто франчайзинг як інструмент виходу та присутності на ринку; наведено основні його переваги, в тому числі, в галузі туризму та гостинності; проаналізовано роль франчайзингу для туристичних підприємств у сучасній економічній системі; на прикладі компанії "TUI GROUP" розглянуто формування організаційної культури в індустрії подорожей; на підставі опитування працівників сектора виявлено проблеми щодо ігнорування важливості формування організаційної культури та розроблено рекомендації з їх подолання.
  Повний текст PDF - 177.281 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гринько Т.
  • Крупський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гринько Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гринько Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  • Крупський Олександр Петрович (1971–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського