Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Kim R. B. Effects of brand experience on brand trust, brand satisfaction & brand loyalty: building SPA brands in South Korea / R. B. Kim, D. H. Yoon, C. Yan // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kim R. B. Effects of brand experience on brand trust, brand satisfaction & brand loyalty: building SPA brands in South Korea / R. B. Kim, D. H. Yoon, C. Yan // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |