Наукова періодика України | Актуальні проблеми економіки | ||
Zakhozhai V. B. Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics / V. B. Zakhozhai // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_7 Рассмотрены теоретико-методологические основы построения и использования системы статистического обеспечения маркетинговой деятельности - СОМ. Описаны принципы маркетинга, его миссия, цели и способы их достижения. Освещена роль методологии статистического исследования в информационно-аналитическом обеспечении достижения поставленных задач. Дана характеристика сущности, содержания, этапов построения и использования СОМ по принципам системного анализа, роли последнего в использовании отдельных функций управления. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zakhozhai V. B. Information and analytical support for marketing in the framework of applied statistics / V. B. Zakhozhai // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_7_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |