Наукова періодика України | Current issues of mass communication | ||
Глушкова Т. В. Інноваційні складники сучасної реклами / Т. В. Глушкова // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глушкова Т. В. Інноваційні складники сучасної реклами / Т. В. Глушкова // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |