Наукова періодика України | Актуальні проблеми міжнародних відносин | ||
Станецька В. Реклама як засіб формування іміджу політичного лідера / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 179-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95%282%29__73 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Станецька В. Реклама як засіб формування іміджу політичного лідера / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 179-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__73. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |