Наукова періодика України Актуальні проблеми міжнародних відносин


Станецька В. 
Реклама як засіб формування іміджу політичного лідера / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 179-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95%282%29__73
  Повний текст PDF - 70.991 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Станецька В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Станецька В. Реклама як засіб формування іміджу політичного лідера / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 179-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__73.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського