Наукова періодика України Agricultural and resource economics: international scientific e-journal


Петренко А. 
Мaркування готової продукції як складова частина інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу / А. Петренко // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2016. - Vol. 2, № 1. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2016_2_1_9
  Повний текст PDF - 459.145 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петренко А. Мaркування готової продукції як складова частина інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу / А. Петренко // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2016. - Vol. 2, № 1. - С. 86-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2016_2_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петренко Анна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського