Наукова періодика України Бізнес Інформ


Краснокутська Н. С. 
Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 428-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_69
Обгрунтовано стратегічні напрями лідогенерації як інструмент підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств. На основі вивчення загальних принципів і методів лідогенерації визначено ступінь відвідуваності Інтернет-магазинів товарів FMCG на ринку Харкова, досліджено структуру їх клієнтського трафіку, проаналізовано змістовність сторінок Інтернет-магазинів у соціальних мережах з точки зору формування та реалізації потенціалу лідогенерації. Базуючись на результатах аналізу, а також ключових індикаторах лідогенерації, запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування її стратегічних напрямів з метою підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств, що грунтується на коефіцієнтному методі, факторному аналізі та аналізі чутливості. У межах цього підходу основними критеріями, за якими здійснюється вибір пріоритетів лідогенерації, визначено чутливість обсягів реалізації товарів до змін коефіцієнта конверсії, чутливість до змін структури трафіку та середнього чека. Позиціонування напрямів лідогенерації в обраній системі критеріїв дозволяє науково обірунтувати пріоритети її здійснення, дотримуючись при цьому принципу клієнтоорієнтованості.
  Повний текст PDF - 531.134 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Краснокутська Н.
  • Тихонченко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Краснокутська Н. С. Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 428-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_69.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Краснокутська Наталія Станіславівна (економічні науки)
  • Тихонченко Руслан Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського